Tilskud til mad og materialer

Læs om økonomisk friplads i Klub Egedal

Økonomisk friplads:

Det er muligt at søge om økonomisk friplads i Egedal kommune, og dermed også i Klub Egedal.

Har du fået økonomisk friplads mens dit barn gik i SFO, behøver du IKKE søge igen.

Er man 100 % tilskudsberettiget, er klub kontingent gratis og det er gratis at være tilmeldt madordningen samt gratis at lave ting på værkstederne i klubben.

Er man delvis tilskudsberettiget (mellem 1-99 %) får man den aktuelle procentsats i tilskud.

Det vil sige, at den aktuelle procentsats modregnes klub kontingent. Det samme gør sig gældende ved tilmelding til madordningen. Tilskuddet beregnes altså automatisk, når dit barn køber i klubben eller du tilmelder dit barn madordningen via forældreindgangen.

Ved tilmelding til madordning ses den fulde pris på siden, med ved opkrævning er tilskuddet beregnet og du bliver opkrævet prisen for madordning minus din procentsats.

Da det er indkomstbestemt om et barn er tilskudsberettiget, beregnes hver måned, det aktuelle tilskud og I vil derfor kunne opleve at i, i nogle måneder ikke har samme procentsats og dermed en forskellig pris for madordningen m.m.

Man kan ikke få tilskud til:

•Ture/kolonier/Arrangementer/fester
•Dyreordning
•Nyt medlemskort

Der gives ikke tilskud i Ungdomsklubben.