Fælles arrangementer

I løbet af året afholdes flere fælles arrangementer på tværs af klubberne.

Egedal cup

Den tredje lørdag i januar måned afvikles Egedal  cup - som er et indendørsfodboldstævne for ALLE. Her er det sociale samvær som vægtes højst. Der bliver spillet i 2 rækker for piger og drenge. 4-5 årgang og 6-7 årgang.

Der vil være cheerleader opvisning, masser af præmier og sjov og ballade. Det hele foregår i Smørum. Der vil være salgsbod og både forældre, søskende og bedsteforældre er meget velkommen.

Rock & rul

Hvert år i marts afholdes den største rulleskøjte disko fest i Smørum, hvor der også kommer besøg af et af tidens hotte kunstnere. Vi har bl.a. haft besøg af L.I.G.A, Cisilia og Spectors. I 2024 kommer Icekidd.

Udover rulleskøjter er der stort cafe område hvor der kan købes alverdens lækkerier. Der er selfi væg og måske er du den heldige vinder at komme "back-stage" med årets kunstner.

Tilmelding sker i den enkelte klub via Easykom. Det koster 100 kr. at deltage.

Klubfestival

Hvert år i juni måned, afholder klubberne i Egedal Klubfestival -  en fantastisk festdag i Ølstykke omkring Hampen, hvor der vil være masser af sjove aktiviteter og god underholdning.
Det er en dag, hvor vi har fokus på bevægelse, udfordringer og gode oplevelser, som kommer til udtryk i vores alsidige og alternative aktivitets udbud på dagen.
Når du har købt dit festivalarmbånd er alle aktiviteter gratis, og aktiviteterne vil være bemandet af klubbernes medarbejdere.

Fra festivalscenen vil der hele dagen være underholdning fra både klubbernes egne bands, dansere, modeshow m.m., men også nogle af tidens aktuelle kunstnere vil give os alle en fantastisk oplevelse.

I  2022 var det Djames Braun som var hovednavnet. Tidligere har vi haft besøg af både Medina og Wafande.
Søskende, forældre, bedsteforældre m.fl. er meget velkommen til festivalen, hvor et aktivitetsarmbånd kan købes i info-boden til 75,- kr. Der vil være forskellige boder med rig mulighed for at købe pølser, kebab, candyfloss, popcorn m.m. til fornuftige priser og klubbens medlemmer kan få gratis frugt, saft og kage hele dagen.

Alle klubbens medlemmer kan deltage, og der vil være busser der transporterer alle børn fra resten af kommunen til Ølstykke og hjem igen.
Adresse: Fritidsklubben Hampen, Hampelandvej 7B, 3650 Ølstykke.

Info: Du kan kun betale med kontanter eller MobilePay til festivalen.

Bemærk!: Alle klubber er lukket denne dag og børnene får fri fra skole kl. 13.00, så de kan deltage.

I 2024 afholdes festivalen fredag den 7 juni.

Faciliteter: Festivalen afholdes udendørs og der er begrænsede parkeringsfaciliteter.

Sommerferie ture

Hvert år i skolernes sommerferie afholdes to fælles sommerferieture. Turene går til Sommerland Sj. samt til Bon Bon land.

Bag for en sag

Hvert efterår støtter Klub Egedal op om Bag for en sag. Her bliver bagt, pyntet og solgt kager i klubberne og rundt om i Egedal til fordel for Børns Vilkår .

Alle klubberne støtter op om dette og alle pengene går ubeskåret til Børns Vilkår og deres arbejde med at hjælpe børn der har fået samlet mod til at bryde stilheden og kontakter Børnetelefonen.  Fordi ingen børn skal stå alene med deres problemer – alle børn fortjener at blive hørt.
Vi er af den overbevisning at dette projekt kan være med til skabe et fællesskab på tværs af årgange og åbne op for nye venskaber/fællesskaber. Bagningen vil blive det fælles tredje og vi vil skabe et miljø med nærhed og tryghed hvor vi hjælper hinanden. Klubberne skal være et fristed hvor de mange krav om at præstere som ellers fylder meget i børn og unges liv, ikke er vigtig.
Vi skal bage fordi det er sjovt og fordi vi kan hjælpe børn og unge som har det svært. Der vil blive bagt mange forskellige kager og børnene kommer også med deres egne opskrifter.
I 2022 samlede klubberne lige over 58.000,00 kr. ind som ubeskåret gik til Børns Vilkår.

I 2023 slog vi rekorden, idet vi samlede ikke mindre end 68.689,50 kr. ind.